1.1.
Obchodní podmínky (nebo též „OP“) –obchodní podmínky, které upravují ve smyslu ust. § 1751 zákona č. 892012 Sb. (dále též „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti mezi Objednatelem a Poskytovatelem ze Smlouvy oposkytování Služeb virtuálního asistenta. Tyto OP dále upravují práva a povinnosti mezi Poskytovatelem a Uživateliv souvislosti s přístupem a užitím Portálu.
1.2.
Objednatel – fyzická nebo právnická osoba, která v souladu s čl. 2 těchto OP uzavře Smlouvu oposkytování Služeb virtuálního asistenta a získá tak právo užívat Služby virtuálního asistenta.
1.3.
Poskytovatel –Společnost B-Active, s.r.o., IČO: 28958357, se sídlem: Moskevská 415/1, 101 00 Praha 10, Spisová značka: C 155860 vedená u Městského soudu v Praze.
1.4.
Portál – internetové stránky www.tvujbuddy.cz, provozované Poskytovatelem, prostřednictvím kterých nabízí, příp. poskytuje Poskytovatel Uživatelům, resp. Objednatelům Služby virtuálního asistenta.
1.5.
Služby virtuálního asistenta (nebo též „Služby“) –činnosti vykonávané Poskytovatelem (tj. rovněž jeho zaměstnanci či spolupracujícími osobami) pro Objednatele, spočívající zejm. v zajišťování a vyřizování požadavků Objednatele, jeho jménem, na jeho účet a na jeho náklady (dále též „Dílčí služby“). Poskytovatel funguje ve vztahu k Objednateli de facto jako jeho „virtuální asistent“, tj. jeho činnost spočívá v obstarávání a organizaci Dílčích služeb, nikoli však v samotném poskytnutí a realizaci Dílčích služeb (s výjimkami, kdy je Dílčí službou přímo obstarání či organizace nějaké činnosti, nebo kdy je zjevné, že danou Dílčí službu poskytne přímo Poskytovatel). Bližší popis Služeb jedefinován na Portálu.
1.6.
Smlouva o poskytování Služeb virtuálního asistenta (dále též „Smlouva“) – smluvní vztah mezi Poskytovatelem a Objednatelem, jehož obsah je upraven těmito OP a jejímž předmětem je poskytování Služeb virtuálního asistenta Poskytovatelem pro Objednatele za podmínek uvedených v těchto OP.
1.7.
Uživatel je každá osoba,která přistupuje k webovým stránkám www.tvujbuddy.cz
2.1.
Smlouva je uzavřenana základě objednávky provedené Objednatelem vůči Poskytovateli (dále též jako„Objednávka“), a to potvrzením Objednávky ze strany Poskytovatele. Dovoluje-li to technické nastavení Portálu, Objednávka se zpravidla činí vyplněním a odesláním kontaktního formuláře, který je dostupný na Portálu.
2.2.
Nezbytným předpokladem pro užívání služeb Objednatelem nebo užívání Portálu Uživatelem je vyslovení souhlasu s těmito OP. Není-li prokázán opak, má se za to, že souhlas s těmito OP Objednatel nebo Uživatel učiní některým z dále uvedených postupů:
A)vyplněním a odesláním Objednávky;
B)úhradou ceny Služeb Poskytovateli;
C)faktickým užitím Služeb ze strany Objednatele;
D) jiným způsobem, z něhož je patrný souhlasObjednatele, resp. Uživatele s těmito OP.
2.3.
Objednatel resp. Uživatel vyslovením souhlasu s těmito OP potvrzuje, že se seznámil s těmito OP a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v okamžiku udělení souhlasu dle tohoto článku.
2.4.
Smlouva je účinná okamžikem uzavření Smlouvy, tzn. potvrzením Objednávky ze strany Poskytovatele.
2.5.
Tyto OP jsou nedílnou součástí Smlouvy, tj. obsah Smlouvy je určen těmito OP a tyto OP upravují práva a povinnosti vyplývající ze Smlouvy. Tyto OP jsou vyhotoveny v elektronické písemné podoběa jsou dostupné na webových stránkách www.tvujbuddy.cz.
2.6.
Ve vztahu k Dílčím službám Poskytovatel neodpovídá za výsledek činnosti třetích osob, které pro vyřízení požadavku Objednatele – tj. pro vyřízení Dílčích služeb - zajistil. Poskytovatel v tomto případě pouze zprostředkovává Objednateli možnost uzavření smluvního vztahu o poskytnutí Dílčí služby s třetí stranou, která je k vyřízení požadavku Objednatele – k poskytnutí Dílčích služeb - způsobilá.
2.7.
Nic v těchto OP nestanoví povinnost Poskytovatele zařídit konkrétní požadavek (objednávku) na Dílčí služby. Poskytovatel je zejména oprávněn odmítnout zařídit přísl. Dílčí službu, pokud by požadovaný obsah Dílčí služby byl v rozporu s platnými právními předpisy, dobrými mravy či jinak byl v rozporu s oprávněnými zájmy Poskytovatele či třetích osob.
3.1.
Objednatel je povinen poskytnout Poskytovateli veškerou nezbytnou součinnost pro zajištění řádného poskytování Služeb.
3.2.
Objednatelje povinen za poskytování Služeb hradit Poskytovateli odměnu/cenu dle čl. 5. OP.
3.3.
Objednatel se zavazuje nevyužívat Službu či Portál takovým způsobem, který by vedl k porušení práv nebo k jakémukoliv poškození Poskytovatele a třetích osob.
3.4.
Objednatel je povinen při objednávce Služby a požadavku na Dílčí služby uvést pravdivé kontaktní údaje pro účely plnění Smlouvy a udržovat tyto údaje aktuální. Odpovědnost vyplývající z nesprávného, nepravdivého či neaktuálního uvedení údajů nese výhradně Objednatel.
4.1.
Poskytovatel je povinen poskytovat Služby na základě požadavků Objednatele podle uzavřené smlouvy o poskytování služeb.
4.2.
Poskytovatel si vyhrazuje právo odmítnout poskytování Služeb, a to dle svého vlastního uvážení, zejména však z důvodů, že požadavky Objednatele jsou v rozporu sdobrými mravy či právními předpisy či v rozporu se zájmy Poskytovatele, anebo pokud Objednatel požaduje zajištění takových služeb, které směřují k potlačení základních práv a svobod člověka čijsou jinak pohoršující, rasistické či nemravné.
4.3.
Poskytování Služby může Poskytovatel zajišťovat také prostřednictvím třetích osob.
4.4.
Poskytovatel je oprávněn změnit (tj. rovněž doplňovat) tyto OP; tím nejsou dotčena práva a povinnosti smluvních stran vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění OP. Změnu Poskytovatel oznámí Objednateli e-mailovou zprávou na e-mailovou adresu Objednatele zadanou při Objednávce (resp. vedenou v databázi) Poskytovatele a/nebo zveřejněním nové verze OP na Portálu.
4.5.
Objednatel má právo změny OP odmítnout ve lhůtě 5 pracovních dnů od oznámení změny OP a závazek z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době 1 měsíce, o které smluvní strany shodně konstatují, že je vzhledem k povaze Služeb dostatečná. Pro plynutí výpovědní doby se použije ustanovení čl. 7.2. OP. Během plynutí výpovědní doby se provztahy mezi Objednatelem a Poskytovatelem uplatní ustanovení předchozích OP. Pro zamezení pochybností tímto smluvní strany prohlašují, že Objednatel změnu OP akceptuje v plném rozsahu uhrazením ceny Služby, která bude požadována Poskytovatelem po takové změně OP.
5.1.
Cena Služeb je stanovena v ceníku Poskytovatele uveřejněném na webových stránkách www.tvujbudy.cz a je Objednatelem hrazena po obdržení faktury vystavené Poskytovatelem.
5.2.
Cena může být uhrazena převodem na bankovní účet Poskytovatele, případně jiným způsobem, který Poskytovatel Objednateli předem odsouhlasí.
5.3.
V případě prodlení Objednatele s úhradou ceny Služby, je Poskytovatel oprávněn pozastavit následující den od prodlení poskytování Služby, čímž nejsou dotčena ostatní práva Poskytovatele, zejména právo odstoupit od Smlouvy, včetně práva na náhradu škody (zejm. k doplacení sjednané ceny Služby).
5.4.
Ceny Služeb (resp. cenu daného paušálu/tarifu) je Poskytovatel oprávněn průběžně měnit, a to písemným oznámením (postačí e-mailem) Objednateli učiněným nejméně 2 týdny před aplikovanou změnou ceníku. Změna ceny se však nedotkne již stávajícího tarifního období.
6.1.
Smlouva se uzavírá na dobu neurčitou.
6.2.
Poskytovatel i Objednatelje oprávněn Smlouvu kdykoliv vypovědět, a to s výpovědní lhůtou v délce 2 měsíce. Výpovědní lhůta běží od prvního dne následujícího po doručení výpovědi druhé smluvní straně. Výpověď je možné doručiti elektronicky tzn. e-mailem.
6.3.
Poskytovatel je oprávněn od Smlouvy odstoupit v případě podstatného porušení Smlouvy Objednatelem. Za podstatné porušení Smlouvy se zejména považuje:
- opakované prodlení Objednatele s úhradou splatné pohledávky vyúčtované Poskytovatelem Objednateli podle Smlouvy;
- prodlení Objednatele s úhradou ceny Služby či jakéhokoli finančního plněnídle Smlouvy delší než 5 pracovních dní;
- opakované porušení jakékoli jiné povinnosti Objednatele dle těchto OP a/nebo Smlouvy.
6.4.
Odstoupením od Smlouvy zanikají veškerá práva a povinnosti smluvních stran (s účinností ex nunc), vyjma těch, která vzhledem kjejich povaze a dle vůle smluvních stran mají trvat i po ukončení Smlouvy, zejména práva a povinnosti obsažená v ujednáních o náhradě škody, smluvních pokutách, povinnosti mlčenlivosti a povinnosti Objednatele k úhradě závazků zejm. k úhradě sjednané ceny Služby.
7.1.
Ochranu osobních údajů Objednatele a Uživatele upravují Zásady ochrany osobních údajů, které jsou dostupné na www.tvujbuddy.cz/ochrana-osobnich-udaju.
8.1.
Smluvní strany jsou povinny zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které tvoří obchodní tajemství a důvěrné informace druhé smluvní strany.
8.1.
Smluvní strany vylučují ve vztazích mezi Poskytovatelem a Objednatelem přijetí návrhu Poskytovatele na uzavření smlouvy (nabídka) s dodatkem nebo odchylkou, která podstatně nemění podmínky nabídky.
8.1.
Smluvní strany jsou navzájem povinny informovat se o všech skutečnostech neuvedených ve Smlouvě, které mohou mít vliv na plnění závazků ze Smlouvy.
8.1.
Tam, kde se v rámci těchto OP hovoří o Objednateli, rozumí se jím přiměřeně i příslušný Uživatel.
9.1.
Otázky odpovědnosti za škodu a náhrady škody se řídí platnými právními předpisy České republiky, zejména pak občanským zákoníkem.
9.2.
Poskytovatel žádným způsobem neodpovídá za výkon/realizaci Dílčí služby (např. pokud Poskytovatel zajistí paní na úklid domácnosti na daný čas a místo dle požadavku Objednatele, neodpovídá za samotný úklid domácnosti, ani za případnou škodu způsobenou osobou provádějící úklid).
9.3.
Poskytovatel neodpovídá za škody způsobené vyšší mocí, jako jsou např. živelné pohromy, přírodní události, havárie, výpadky veřejných telekomunikačních sítí, válečné nebo teroristické události.
9.4.
Poskytovatel neodpovídá za chování jednotlivých Objednatelů ani jejich způsob užívání Služeb, zejména takový, který není v souladu s těmito OP či zákonem, ani za škody a újmu takto vzniklou.
9.5.
Poskytovatel neodpovídá za jakékoli platby, transakce ani převody, které Objednatel realizuje, resp. za pomoci kterých platí cenu Služby nebo Dílčí služby. Za tyto transakce a převody odpovídají provozovatelé těchto platebních (transakčních) služeb a portálů. Objednatel je v této souvislosti srozuměn s tím, že v případě, že využije možnosti “zapamatovat si platební kartu”, není Poskytovatel správcem dat o platební kartě. Poskytovatel tak zejména neodpovídá za zneužití údajů o konkrétní osobě a jejich platebních prostředků třetí osobou. Poskytovatel nemá možnost ani právo zkoumat, zda údaje poskytované prostřednictvím platební brány jsou poskytovány oprávněnou osobou a zda příslušný platební prostředek ovládá oprávněná osoba.
9.6.
V případě, že bude nade vší pochybnost prokázáno, že Poskytovatel odpovídá za škodu (újmu), potom je odpovědnost Poskytovatele limitována do maximální výše ceny za poskytnutou Službu a pokudby tato limitace odpovědnosti do výše ceny Služby byla neplatnou, potom do výše hodnoty všech plateb, které Objednatel uhradil Poskytovateli.
10.1.
Smluvní vztahy vzniklé na základě těchto obchodních podmínek se řídí výlučně českým právním řádem, zejména občanským zákoníkem, v platném a účinném znění.
10.2.
Není-li Objednatel spotřebitelem, pak všechny spory vznikající z těchto obchodních podmínek a v souvislosti s nimi budou rozhodovány s konečnou platností u Rozhodčího soudu při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky podle jeho řádu jedním rozhodcem jmenovaným předsedou Rozhodčího
10.3.
V případě, že některé ustanovení těchto obchodních podmínek je, nebo se stane neplatným, neúčinným nebo neproveditelným, použije se namísto takového ustanovení to ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Tím není dotčena platnost, účinnost a proveditelnost ostatních ustano veníobchodních podmínek nebo obchodních podmínek jako celku.
10.4.
Tyto OP jsou vyhotoveny v Češtině. Objednatel je srozuměn a souhlasí s tím, že tam, kde Poskytovatel vyhotovuje či poskytuje překlad české jazykové verze OP (např. do angličtiny), je tento překlad pouze informativní a v případě rozporů mezi jazykovými verzemi má přednost vždy česká verze OP.
10.5.
Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1.8. 2023.